Acollida molt positiva del servei de cangur durant les vacances de Nadal

Un total de 78 infants han fet ús d’aquests espais durant les festes
La tinenta de Feminismes Marta Morell visitant un dels espais cangur | (c) Ajuntament de Sabadell
AINHOA SANTIN
info@petitsabadell.cat
Comparteix aquesta notícia

El servei d’espai cangur habilitat durant les festes de Nadal a la ciutat ha tingut una acollida molt positiva, segons les dades de l’Ajuntament de Sabadell, impulsor de la iniciativa. Un total de 78 infants d’entre 3 a 12 anys s’han beneficiat d’aquesta iniciativa durant el període de vacances escolars en horari de matí i tarda a dos espais de la ciutat.

Davant els resultats d’aquesta prova pilot, la tinenta d’alcaldessa Marta Morell destaca que “els dos espais cangur han facilitat que les famílies puguin conciliar la vida laboral amb la familiar durant el període no lectiu de nens i nenes“. Morell també recorda que “entre tots hem de contribuir a una ciutat més igualitària”.

Al local del Moviment d’Esplai del Vallès (MEV), ubicat a la Creu Alta, el servei ha tingut una ocupació plena durant les dues setmanes i en totes les franges horàries. Contràriament, el casal cívic i comunitari de Sabadell Centre la principal ocupació s’ha donat els matins.

En total, més d’un centenar de famílies s’han interessat pel servei de cangur. La major part d’infants que n’han fet ús tenien entre 3 i 7 anys i eren provinents de diferents barris de la ciutat.

Els espais cangur han comptat amb una programació diversa segons la franja d’edat de cada infant: tallers, jocs, activitats i més. Els participants també han fet una sortida al Parc Catalunya i han participat en algunes activitats de Nadal, com l’espectacle Somriu al Nadal.

El servei està finançat pel Pla Corresponsables del Ministeri d’Igualtat, mitjançant el Departament d’Igualtat i Feminismes del Govern. A l’estiu, ja va dur-se a terme aquest mateix espai cangur a les escoles Can Llong i la Romànica.

Les notícies més vistes

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Altres notícies que et poden interessar...