
REDACCIÓ | El Circ Raluy Legacy ha decidit prorrogar la seva estada a Sabadell, de forma que les funcions del seu espectacle Todo (lo)cura continuaran a la ciutat fins el proper 23 de maig. En un principi, estava previst que acabessin el proper diumenge. “Tot i l’excel·lent ritme de venda d’entrades, l’aforament limitat ha fet que molts sabadellencs i sabadellenques no hagin pogut veure encara el nou espectacle. Amb aquesta pròrroga hem volgut agrair al públic de Sabadell el suport i la bona acollida en aquests temps tan delicats pel món de la cultura i amb la pròrroga donarem l’oportunitat de veure l’espectacle a totes aquelles persones que encara no ho han pogut fer” comenta Louisa Raluy, codirectora de Circ Raluy Legacy.
El Raluy Legacy, ubicat al a l’Eix Macià, continuarà oferint sis funcions setmanals. Es poden consultar horaris i funcions a l’agenda del Petit Sabadell. Els divendres continuaran catalogats com a ‘happy-friday’ amb descomptes per a les famílies nombroses, monoparentals, discapacitats, carnet jove i jubilats.
Todo (lo)cura és un espectacle ple d’humor i “amb la dosi d’optimisme necessària en aquests moment“, expliquen els seus responsables. La proposta combina números aeris, equilibris impossibles, humor i un gran desplegament tècnic mantenint l’essència de la troupe de la família Raluy, que permet als visitants viatjar al circ dels anys trenta del segle passat L’espectacle inclou una l’actuació dels Hermanos Cedeño, procedents de l’Equador i per primera vegada en gira. Aquests germans s’han donat a conèixer en diferents talent shows televisius del món
Naturalment, l’espectacle s’ha dissenyat seguint les més estrictes mesures de seguretat sanitària. La duració s’ha fixat en una hora i mitja, sense descans, per evitar el contacte entre el públic. Tot l’equip del circ porta màscara i ha estat format en els protocols que cal aplicar i després de cada funció s’higienitzen les graderies i les zones comunes.