La crisi de la imaginació de la companyia Rauxa pujarà a l’escenari de laSala Teatre aquest diumenge 26 de febrer (18.00) per reivindicar el poder de la imaginació. Per completar l’experiència, es podrà veure l’exposició Vent i ànima, mostrant una tècnica inèdita de manipulació d’objectes a través del vent mai vista a Catalunya.
Rauxa llença a l’aire la pregunta “què passaria si un dia desaparegués la imaginació?” i la resposta és aquesta obra, en la qual els dos protagonistes han perdut la facultat d’imaginar. La crisi de la imaginació és un projecte conjunt de Xavi Sánchez i Analia Serenelli, dos artistes de circ especialitzats en la manipulació d’objectes, acrobàcia i dansa, que han estat en residència al Centre de Creació d’Arts per a les Famílies de Sabadell.
A través d’un titella molt peculiar, els intèrprets creen situacions absurdes i poètiques alhora, plenes de màgia i fantasia. Adreçat a infants a partir dels 3 anys d’edat, l’espectacle té l’objectiu de transportar el públic a un món tragicòmic on el moviment és el protagonista per traslladar l’esperit aventurer dels infants a les ànimes dels adults.
Com a activitat paral·lela, Rauxa presenta per primera vegada a Catalunya l’exposició Vent i ànima que reuneix marionetes úniques que adquireixen vida pròpia sense necessitat d’intervenció humana. Serà el divendres 3 de març (18.00 a 20.00), també a laSala.