Publicitat

El Pla Educatiu d’entorn inicia tallers de gestió emocional per a l’alumnat

El projecte pretén reforçar les competències transversals com la lectura i donar suport a l’alumnat
Els tallers van començar el 24 de gener | (c) Ajuntament de Sabadell
AINHOA SANTIN
info@petitsabadell.cat
Comparteix aquesta notícia
Compartició en facebook
Compartició en twitter
Compartició en linkedin
Compartició en whatsapp
Compartició en email

L’Ajuntament de Sabadell ha iniciat un nou projecte de tallers amb l’objectiu de donar suport als centres educatius de diferents zones del Pla Educatiu d’Entorn (PEE). Arran de la pandèmia, la dimensió comunitària d’educació i l’alumnat necessiten ajuda en l’àmbit de competències transversals i emocionals que es pretenen resoldre a través d’aquest projecte.

Els tallers van iniciar el 24 de gener i es mantindran fins al 3 de juny. Els diferents tallers busquen reforçar, acompanyar i donar suport emocional als alumnes de primària i secundària, basant-se en criteris pedagògics que facilitin la millora competencial i la igualtat d’oportunitats. El Consistori preveu que hi formin part prop de 400 alumnes de més de 30 escoles participants.

Tallers per fomentar la lectura

Els tallers de lectura seran en 14 sessions en horari de menjador dirigit a l’alumnat de cicle inicial de primària d’11 centres de PEE. Aquestes són A. Armengol, Joan Montllor, Joan Maragall, J. Blume, A. Vives, La Romànica, Vedruna Immaculada, Sallarès i Pla, Espronceda, Calvet d’Estrella i Sant Julià. Es faran en grups de 12 alumnes un dia per setmana.

Tallers de suport i acompanyament educatiu

Aquests tenen la finalitat de guiar-los en com millorar els hàbits d’estudi, donar eines per una bona gestió emocional i orientar-los en la importància d’estudiar. Són 12 tallers d’estudi en horari d’extraescolar de tarda adreçats a alumnes de 5è i 6è de 9 centres del Pla Educatiu. Aquestes són A. Armengol, J. Ramon Jiménez, J. Blume, A. Vives, La Romànica, Sallarès i Pla, Espronceda, Calvet d’Estrella i Sant Julià. Les sessions tindran una durada d’una hora i mitja per setmana amb un grup de 12 alumnes.

Taller d’acompanyament a l’estudi i prevenció de l’abandonament prematur

Els objectius d’aquests tallers són reforçar coneixements adquirits i competències, prevenir l’abandonament prematur i acompanyar i orientar l’alumnat per motivar-los a continuar els estudis. Seran set tallers en horari extraescolar de tarda estan pensats per a alumnat de 2n i 3er d’ESO dels següents centres de secundària: Agustí Serra, La Serra, Jonqueres, Sallarès i Pla, Ribot i Serra, Les Termes i Narcisa Freixas. Té una durada d’una hora i mitja setmanalment per a un grup màxim de 12 alumnes.

Comentari

  1. Lleváis dos años maltratando a los niños, con unos protocolos que dejan mucho que desear. Que pocos docentes se han puesto a investigar para poder dar a los niñ@s, adolescentes la oportunidad de pensar por ellos mismos y decidir. Y ahora les hacéis talleres para contrarrestar el mal que le habéis hecho. Es una vergüenza la enseñanza, en estos momentos. Ya viene de años, pero ahora ya es aoctrinamiento total.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Altres notícies que et poden interessar...